INFORMACIJA LENGVAI SUPRANTAMA KALBA (angl. „easy-to –read“)
Šis tekstas yra parašytas lengvai suprantama kalba.
Lengvai suprantama kalba yra oficialus būdas paprasčiau pateikti informaciją.
Lengvai suprantama kalba:
• reikalinga žmonėms, kuriems sunku suprasti įprastus tekstus;
• padeda žmonėms sužinoti naujos informacijos.
🌿KAS YRA MAŽEIKIŲ R. TIRKŠLIŲ DARŽELIS „GILIUKAS“?
- Tai vieta, kurioje ugdomi vaikai nuo 2 metų iki 6 metų.
- Darželis yra šalia pušyno.
- Vaikai daug laiko leidžia lauke.
- Čia dirba rūpestingi ir draugiški pedagogai.
- Kiekvienas vaikas yra svarbus ir mylimas.
🎲 KĄ VAIKAI VEIKIA DARŽELYJE?
- Žaidžia lauke ir viduje.
- Piešia, lipdo, kuria.
- Mokosi pažinti gamtą.
- Mokosi gyventi sveikai.
- Mokosi bendrauti, draugauti ir padėti vieni kitiems.
🏡 DARŽELIO APLINKA
- Darželis yra jaukus ir saugus.
- Vaikai turi daug vietos judėti ir tyrinėti.
- Grupėse yra švaru, tvarkinga ir patogu.
KADA MES DIRBAME?
- pirmadienį, antradienį, trečiadienį, ketvirtadienį ir penktadienį nuo 7:00 iki 17:30 valandos.
- Budinti grupė dirba nuo 17:30 iki 19:00 valandos.
SU MUMIS SUSISIEKTI GALITE:
adresu: Dariaus ir Girėno g. 25, Tirkšliai, Mažeikių r.
telefonu: +370 443 48 120.
elektroniniu paštu: info@tirksliudarzelis.lt
